避免文章被抄襲

2012年6月3日 星期日

McLean - Broken




Yours was the perfect love
你的愛就是完美的愛情

I swear it was
我發誓

Until I had your love, my world was cold
直到我有了你的愛 我的世界是寒冷的


I did what most men do, and I messed it up
我做了大多數男人都會做的事 我搞砸了

But when I got you back, my world was whole
但是當我讓你回來 我的世界是完整的


The player thing I let it go
關於玩咖的事 我已經放下了

Thought our life was set in stone
以為我們的生活都已被規劃好了

But it wasn't, and I'm here alone
但事實並非如此 我孤單的在這裡


Nothing is in front of me
就算沒有什麼事發生在我的面前

I feel I can't even breathe
我也覺得我不能呼吸

Don't think that I can handle this
不要認為我可以處理這個問題

Baby I'm so
寶貝 我很


I'm so in agony
我很痛苦

Look at the state of me
看看我的狀態

Left here broken
被留下的我跟心碎

You said you'd never leave
你說你不會離開

Look what you've done to me
看看你對我做了什麼

Left here broken
被留下的我跟心碎


Where do I go from here
我該何去何從

I'm so lost
我如此迷網

Do you know how hard it is
你知道這有多難

Fighting my way through this
用我的方式通過這次考驗


It shouldn't even be like this
這甚至不應該是這樣

I shouldn't have to feel like this
我不應該有這樣的感覺


No, no, no
不 不 不


Can't even have company
甚至沒有人可以陪伴

Nobody can talk to me
沒有人可以跟我說話

I'm messed up
我搞砸了

All that I find myself doing
我覺得自己搞砸了所有事


Looking through my gallery
翻翻我的相簿

Drowning in my memories (official version)
沉溺在我的記憶中

[Drinking and smoking weed (explicit version)]
喝著酒和吸著煙草

I hate you for doing this to me
我恨你這樣對我

Girl I'm so
女孩 我很


I'm so in agony
我很痛苦

Look at the state of me
看看我的狀態

Left here broken
被留下的我跟心碎

You said you'd never leave
你說你不會離開

Look what you've done to me
看看你對我做了什麼

Left here broken
被留下的我跟心碎


ooh



I'm so in agony
我很痛苦

Look at the state of me
看看我的狀態

Left here broken
被留下的我跟心碎

You said you'd never leave
你說你不會離開

Look what you've done to me
看看你對我做了什麼

Left here broken
被留下的我跟心碎



I never thought i'd feel this low down in my life
我從來沒有想過 我生命中會如此低潮

I swear (broken, broken, broken)
我發誓 (心碎 心碎 心碎)

Everyday i wished that it was me that had died and i'm
每天我都希望我已經死了 而我


I'm so in agony
我很痛苦

Look at the state of me
看看我的狀態

Left here broken
被留下的我跟心碎

You said you'd never leave
你說你不會離開

Look what you've done to me
看看你對我做了什麼

Left here broken
被留下的我跟心碎


I'm so in agony
我很痛苦

Look at the state of me
看看我的狀態

Left here broken
被留下的我跟心碎

You said you'd never leave
你說你不會離開

Look what you've done to me
看看你對我做了什麼

Left here broken
被留下的我跟心碎


McLean - Broken - Explicit Version

McLean - Broken (Acoustic)



沒有留言:

張貼留言